torsdag 18 september 2008

En början till ett försök

Ja, jag ska försöka mig på det igen, att blogga. Mest för er tjejer som nu är så spridda tyvärr men bloggarna känns som ett bra sätt att bli uppdaterad om vad alla har för sig, i alla fall mellan alla samtal och träffar. Så ja, den här är för er skulle man kunna säga. Vet ju själv hur roligt det är att läsa om vad ni gör så nu ska även jag göra ett försök.

Har ju skyllt på att jag suttit framför datorn hela dagarna på Eon och ville hålla mig så långt ifrån den när jag väl kom hem men nu nör saker och ting har förändrats har jag väl inget längre att skylla på.. dock kommer jag nog få ängna många timmar framför denna dumburk ändå flera timmar dagligen..men mer eller mindre från dag till dag nu..

Just nu har jag redan ägnat ett par timmar framför den men tycker jag få se mig som klar nu. Har skrivit en reflektion om och från ett seminarie vi hade för några dagar sedan om Studentperspektiv på organisationen av verksamheten på universitetet, rätt intressant. Men det känns att det var ett tag sedan jag gick i skolan, har så svårt att formulera mig .. Men nu är jag klar iaf som sagt. Så sitter i skolan nu, hade föreläsning imorse 10-12 och nu ska jag ta mig ner till stan, byta ett par byxor (ja vet, typiskt mig) och sen till systemet för något till kvällen då utgång väntar på Platå. Så sen ska ja till Elin för ombyte och mat för att sedan åka vidare till Elin.P och hennes nya lägenhet i Vasastan för förfest med några från klassen. Känns som det kan bli en riktigt kul kväll!

/Anna

Inga kommentarer: