fredag 6 februari 2009

Värme väntar

Nu säger jag godnatt och hoppas morgondagen blir en bättre dag än denna.. massa blöt blöt snö som bara varit ivägen, tåg som inte gått som de ska och massa (känns så iaf) annat som gått emot mig och inte gått som jag velat.. dock har jag faktist blivit med en fin tv! Alltid nåt gott.

Imorn åker jag iaf iväg till varmare bredgrader, Gran Canaria, och ska bli så skönt att komma iväg. Hade dock varit dubbelt så skönt med två veckor men har tenta på tisdagen två dagar efter jag kommer hem så valde att göra den och i och med det bara åka en vecka. Inte så bara men ändå.. Ångrar mig ju lite nu, men det är som de är. Mamma har ju också bara en vecka där medan lovisa mormor och morfar har två hela veckor där nere..

Ne sova va de, inför en förhoppningsvis bättre dag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Där fick jag svaret =) Mailade dig och tänkte väl att du också skulle iväg??? Hoppas du har det skönt!! Längtar också till värmen =) kram