fredag 26 juni 2009

Fredag


Medan vår superbloggare Sofi tar sommaruppehåll tänkte jag försöka bli lite bättre på att uppdatera.. Håller med om att livet är för bra för att spenderas framför en dator, därav att jag nog struntat i att hålla bloggen uppdaterad.. (lite lathet och dålig fantasi kan nog hända ligga bakom också kanske..).. Nu däremot när jag redan spenderar hela arbetsdagar framför skärmen tänkte jag bättra mig lite.


I onsdagskväll va vi på Manesa och åt tapas, mkt trevligt och gott, aningen turbulent kanske med både förvirrade tjejer och servitörer.. (kan ju hända att det berodde på oss..haha), men mätta och nöjda va vi i alla fall!

Igår efter jobbet va ja en sväng på stan med Lovisa. Gjorde några fynd på Hemtex, bla två korgar som jag ska ha som förvaring under mitt nya soffbord som väntar på bli att vitmålat. Var precis vad jag letat efter och med 70 % i rabatt kändes det ännu bättre :)

Den här dagen känns som en väldigt bra dag! Men det är ju fredag och en helg på landet har jag längtat efter länge!

Inga kommentarer: