fredag 3 juli 2009

Redan fredag!

Oj vad tiden går fort, redan fredag och fjärde jobbveckan är snart avklarad vilket betyder att jag redan gjort halva sommarens jobb. Ne, såhär fort får inte tiden fortsätta att gå, då är ju snart sommaren över. Men fredag idag vilket känns underbart! Och till Stockholm bär det snart av, ut till Lidingö, till världens bästa Emma! Lovely!

Igår kväll va vi ute vid Gransjönäs och badade igen Calle och jag, Lovisa och hennes kompis Helena följde också med. Superskönt i vattnet! Va kanske sista fina dagen på ett tag men kan nog va skönt med lite svalka några dagar (oj vad jag kan komma få ångra det där)..

Drog i all hast på mig en nyinköpt klänning imorse, tvekade först lite innan jag klippte bort prislappen som jag ännu inte hade tagit bort, men nu känns de som jag gjorde rätt. Och redan har ja fått fyra komplimanger för den så det känns ju bara ännu bättre! Suger åt mig :)

Inga kommentarer: