onsdag 19 november 2008

Hur ska man veta?

Idag har jag och matten gått lite mer ihop, men det är långt ifrån att jag gillar den. Externen som förut kändes tråkig och svår känns nu nästan lite lockande..men tänker inte öppna boken än förrän jag vet hur tentan gick.. kan ju ha gått vägen ändå (dock inga höga förväntningar..)..närmar sig resultatet..

Ikväll hade vi som vanligt Bonde och Grays-kväll hos Anna (och vilket lyckorus slutet på Grays gav :)), lagade goda kycklingwraps, Anna Fredborgs special och efter de bjöd hon på goda kanelbullar. Och ikväll ringde de om Lucia-kravallen så jag, Elin och Anna ska jobba då, så roligt!

Nu ska ja sova, som vanligt inget vidare trött fast ja borde.

Och hur går de för oss om det vi skulle lägga på is...upp till bevis imorn?!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Bra med lite uppdatering Anna ;-)

Glad jag blir om någon gillar vad jag skriver om =) Känner mest att jag yrar ibland! Men det är som sagt alltid kul att läsa när du uppdaterar också.... ;-)

Hoppas allt är bra hemma!

Anonym sa...

Aha, players nästa! =P kör hårt! Vad ska du lägga på is??