måndag 26 januari 2009

ett nytt försök.?

Åh vad roligt det är att läsa era bloggar tjejer, ni är verkligen duktiga på att skriva och hålla oss alla uppdaterade. Själv är jag urusel, I know, och bättre lär jag väl inte bli heller men bättre lite än inget alls..

Ja ny vecka började idag och känns det kommer bli en bra en. Uppe tidigt imorse, en promenad var tanken men tillät mig istället sova en timme till. Välbehövd timme. Pluggade några timmar och åkte sen på föreläsning med den väldigt virriga men söta föreläsaren vi har.. "de brukar skriva i utvärderingarna att jag är lite rörlig... men jag jobbar på det" haha... jag undrar bara hur hon rättar tentorna.. "aa, ja just de!!"... hur som helst så sattesig cissi och jag och försökte plugga lite i skolan sen men resulterade istället i ett väldigt intressant och trevligt samtal. Mer av det lär det bli. Hade sedan möte och träning med cabarén, roligt!

Väl hemma har jag bara slappat, suttit framför tvn o sett massa kul, inget fan av tv driket men ibland finns de massa bra att se ju! Och nu är de prison break, dock har jag missat en del avsnitt så hänger inte med.. funderar på att hoppa de, läsa lite istället o sova tidigt för att komma upp tidigt imorn. Har inget i skolan på hela dagen, skönt, men tanken är att plugga hela dagen hemma iaf! Kanske sätta mig på biblioteket för att verkligen få nått gjort, utan press är det annars lite svårt att få nåt gjort hemma. O jag gillar biblioteket här, helt annat än biblioteket i norrköping..

Imornkväll blir det middag och spelkväll hos Sara :)


Inga kommentarer: