fredag 30 januari 2009

Fredag

Skönt med fredag men samtidigt blir ju inte helgen detsamma som när man förut jobbade. Då s´åg man verkligen fram emot helg, kunna göra mest vad man ville och inte behöva tänka på så mkt annat. Annat nu när helgen ofta blir ett par dagar att ta igen det man inte gjort i veckan = plugg.. måste nog bli lite mer diciplinerad under veckorna tror jag så att man kan känna sig lite mer ledig på helgerna. Å andra sidan känns inte längre måndagar lika jobbiga och söndagsångesten brukar jag slippa och det är ju alltid något.

Hade föreläsning idag och den var riktigt bra, den här gången hade hon koll på ja nästan allt tror jag!

Ja nu har jag många timmar framför mig med tänkt pluggande, ska nog titta över två gamla tentor från förra året. Ikväll blir det mys med elin therese anna och elin som varit i åre i veckan. De lär ha en hel del att berätta även om jag redan fått några smakprov.. haha

Inga kommentarer: