onsdag 28 januari 2009

Så mycket så lite kan göra

Nu borde jag ändå kunna sova..trött som bara den. Inte fått nåt vettigt gjort idag känns de som men haft annat kul för mig, och det är ju också vettig, att göra roliga saker! Träffade Henrik från Eon, numer student och pappa! Haft träning med cabarén också och känns som det börjar arta sig nu. När ja väl kom hem gjorde jag smördegsinbakade (ja vad man nu ska kalla de..) "saker" (?).. i alla fall smördeg fyllda med skinka, purjolök och cream bonjour-ost, va så länge sen att jag näsatn glömt hur gott det är!

Ne sova var tanken, tänkte upp och handla imorn innan föreläsningen vid tio, va ´lite mer effektiv än idag. Just de köpte en liten söt väska idag på myrorna, 13,50 kr, nästan löjligt billigt, ungefär vad kaffet på NH kostade.. pratade hur som helst med en söt liten tant inne på myrorna, och liten, det var hon verkligen :) hon stod och provade en jacka och stod och vände och vred sig framför spegeln och då jag gick förbi så frågade hon mig om jag kunde hjälpa henne o se hur den satt bak i ryggen.. och sen började hon prata på om denna jacka och att de va ett så fint märke och så billigt, men va den för stor? och passade på henne? va den fin egentligen osv..och sen om andra fynd hon hade gjort.. sen tackade hon så himla mycket för min hjälp och hon va så söt och glad och det smittade verkligen av sig! Så mycket så lite kan göra!

Inga kommentarer: