torsdag 15 januari 2009

Elin x 2

Kom ganska nyligen hem från en jättemysig kväll med tjejerna här i Linköping. Var hemma hos Elin C och firade henne och andra Elin, Elin P. Gjorde tre rätters middag och gott vin till det. Och fina presenter fick det om jag får säga de själv.. Therese, Sara och jag ägnade några timmar på eftermiddagen för att få ihop något bra och mycket fint för pengarna fick vi ihop till dom! Hittade även lite till mig själv för knappt två hunkar, som Therese säger :)
Och nu hemma hade jag fått ett uppiggande erbjudande på mailen! Bra dag, bra vecka över huvud taget!

Imorn åker jag hem till Norrköping, sett fram emot den här helgen sedan länge då Sofi är hemma :) så imorn fika på Fräcka (antar jag) och på lördag chocklad- och vinprovning hos Micka. Och på söndag fyller morfar 75 så då blir det kalas! Mellan detta borde jag plugga lite, veckan gick alldeles för fort, borde även ta tag i min overall och smycka den, kravall om en vecka och gå med den vit igen är inget alternativ..

Gonatt

Inga kommentarer: